Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Nov 2024 14:28:30 +0200

Tere!

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/11292 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Papsaare küla, Nurmeotsa tee// 3// 
T-19102 Nurme-Vana-Pärnu 4 (ANDMESIDEPAIGALDIS) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitis paikneb riigimaal

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27178774>  (menetlus nr: 
459244), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (ARVID ARROVAL) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister